4 Haziran 2011 Cumartesi

merhaba

Kendi adıma bir blog oluşturmak uzun süredir aklımdaydı. Bu sabah uyanınca artık ertelememeye karar verdim ve kızımın hazırladığı nefis kahvaltının ardından hemen bilgisayarın  başına geçtim. Bütün hafta beni bekleyen malum ev işleri ise daha bekleyecek:))
 Blog oluşturmak için yardımcı olmaya yönelik olarak hazırlanmış olan sayfalarda verilen ipuçlarında "blogun mutlaka özel bir konu" yu içermesi gerektiği belirtiliyor. Bu fikre katılmakla birlikte, ben kendi bloğumda çok kesin çizgilerle belirtilmiş bir sınırlama düşünmüyorum.. Ama elbette bir duruş ve çizgi olacaktır. Temel olan ise "kadın gözünden hayata bakış açısı" dır.  İzlediğim tek blog, kan bağım olmasa da ailemden kabul ettiğim sevgili Yasemin Sümengen' e ait yemek tarifleri ve yemek kültürüne ilişkin yazılarını zevkle okuduğum Hayatın Ta Kendisi'dir.
Burada paylaşacağım her yazı kendi hayatımdan kesitleri oluşturmayacaktır.

2 yorum:

  1. Kadın gözüyle hayata bakışı,senden izlemek keyifli olacak arkadaşım...

    YanıtlaSil